Gal ans dairys/ieškos toliau-arčiau Tač' radinys jau glūdž' pačiam nuo pat pradžios ...

Saturday, January 13, 2007

Trys Keliai

Tada aš sprendžiau klausimą /
Gyvenim' savo /
Kuriuo keliu man sukt? /
Ar atsiskyrus Žinia rinkt /
Kaip veik' Pasaulis šits /
Pamynus juslines vertes /
Ar leistis sūkurin aistros /
Bei užmaršties nelaisvėn /
Ir kančion vėl krist /

Kadangi antras kels /
Pažįstams buvo man ilgai /
Jau nežavėjo tojo kers /
Kaipo kažin kadai /
Bandžiau aš ir pirmu keliu /
Kažkiek tai skrist /
Tač' praeitis mana /
Viliojo, kvietė prisimint /
Bei teko krist /

Reikėjo rasti kitą kel' /
Kurs būtų vidurys anų /
Auksinis Vidurys /
Ir tik man skirts /
Tač' eiti tuo keliu /
It britvos ašmeniu aštriu /
Pradžioj, bau, ištiesu sunku /
Nors radęs Kelią tą /
Jau suvokiau tada /
Jog prog' tokia gal pasitaik' /
Gyvenime tik kartą /

Žibėjo Tikslas viens /
Kurs kryptį iš toli man rodė /
Tačiau nebesimatė /
Kas ant to kelio yr' /
Tad klupčioti vis teko /
Dar maišė įspaudai 'minties /
Kurie vis kviet' atgal pasukt /
O žvilgsnis krypo neiškentęs - /
Šviesa blankesnė darės /
Bei virpeno, dargi keitės /

Bet atsigavus vėl ūmai /
Sužibus Žiburiui Tiesos aukštai /
Kvėpavims įlėkė plautin /
Ir plakėsi sparnai pašonėj, nešė /
Vėl kels neaiškus /
Šviesumos padange tapo /
Todėl dabar /
Kai peržvelgiu nueit' Kelionę ilgą /
Aš vis prisimen' ją /
Kaip gerą filmą /

0 Comments:

Post a Comment

<< Home